
Πως θα εξυπηρετηθώ αν χρειαστώ κάτι;
Σε κάθε ασφαλισμένο του asfalisi ygeias έχει γίνει εξ αρχής αναλυτική ενημέρωση για τον τόπο και τρόπο εξυπηρέτησης κάθε ανάγκης του. Πάντα προτείνεται κάποιο κοντινό συνεργαζόμενο γραφείο και συγκεκριμένα τηλέφωνα επικοινωνίας με την ασφαλιστική εταιρεία. Το βασικότερο όμως είναι ότι το προσωπικό μου κινητό είναι πάντα ανοικτό και κάθε απορία ή ανάγκη εξυπηρετείται άμεσα στο μέτρο του δυνατού από εμένα. Επιπλέον, μη επείγοντα email απαντώνται εντός 2 ημερών από εμένα προσωπικά, ή κάποιο κατά τόπους συνάδελφό μου, μετά από καθοδήγησή μου.