ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ

Συχνές ερωτήσεις για την ασφάλιση υγείας.

Θα μπορούσε να ήταν και η αρχική σελίδα μας! Βρείτε την απάντηση που θέλετε εύκολα και γρήγορα.

Ερώτηση
Ενότητες

Πριν την ασφάλιση

Διαδικαστικά θέματα και θέματα έρευνας αγοράς στην ασφάλιση υγείας.

Νοσοκομειακό πρόγραμμα μπορεί να ξεκινήσει κάποιος από 40 ημερών έως και 70 ετών στο πρόγραμμα Full. Στο Πλεονεκτικό το όριο εισόδου είναι τα 55 και στην Ολοκληρωμένη και Απόλυτη Προστασία τα 60 έτη.

την Τρίτη Νοεμβρίου 19 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Ένα νεογέννητο μπορεί να ξεκινήσει την ασφάλισή του μετά τις πρώτες 45 ημέρες από τη γέννηση. Για να ξεκινήσει η διαδικασία, εκτός από την αίτηση ασφάλισης απαιτείται:

  • Συμπληρωμένη ειδική φόρμα από τον παιδίατρο που το παρακολουθεί
  • Φωτοτυπημένο το παιδικό βιβλιάριο
την Τετάρτη Νοεμβρίου 20 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Το βασικό στοιχείο της ασφάλισης είναι η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου υγείας. Εφόσον κάποια από τις προτάσεις που παραλάβατε, καθώς και η μετέπειτα ανάλυσή της, σας καλύπτει, το ερωτηματολόγιο υγείας συμπληρώνεται είτε εξ αποστάσεως με ταχυδρομική αποστολή, είτε κατόπιν προσωπικής συνάντησης μαζί μου, είτε κατόπιν επίσκεψης σε συνεργαζόμενο ασφαλιστικό γραφείο μετά από καθοδήγησή μου. Για τις περιπτώσεις αυτές διαβάστε στην αντίστοιχη σελίδα τη διαδικασία.

την Τετάρτη Νοεμβρίου 13 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Πολύ απλά γιατί έχετε εσείς την επιλογή να κατοχυρώσετε τις παροχές που θέλετε για όσο ζείτε και όχι να εξαρτάστε από τις κατά καιρούς αποφάσεις της οποιαδήποτε ασφαλιστικής εταιρείας. Φυσικά, κανένα πρόγραμμα ισόβιο ή ετήσιο δεν είναι η λύση σε όλα μας τα θέματα. Κάθε πρόταση έχει τα συν και πλην της και κάθε ασφαλιζόμενος θα τα σταθμίσει και με τα δικά του προσωπικά κριτήρια. Αναλυτικά τις διαφορές μπορείτε να τις διαβάσετε εδώ.

την Τρίτη Νοεμβρίου 19 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Σίγουρα όλοι μας έχουμε επαφή προσωπική ή επαγγελματική με ένα ασφαλιστικό σύμβουλο. Τις περισσότερες φορές είναι εκείνος που μας ασφαλίζει το αυτοκίνητο ή κάποιος γνωστός-φίλος-συγγενής που ''ασχολείται'' και με ασφάλειες. Το βασικό στα νοσοκομειακά προγράμματα όμως δεν είναι να σας δώσει κάποιος μια εκτυπωμένη προσφορά με ενδεικτικές καλύψεις και στο τέλος μια ετήσια τιμή. Το βασικό είναι να έχετε κάποιον δίπλα σας ο οποίος

  1. θα γνωρίζει σε βάθος τους όρους των προγραμμάτων

  2. θα έχει εμπειρία και διάθεση να σας εξυπηρετεί ανά πάσα στιγμή

  3. να πιστεύει στην υπηρεσία όντας και ο ίδιος ασφαλισμένος

  4. να ασχολείται αποκλειστικά με το επάγγελμα

να μπορεί να απαντήσει γρήγορα σε όλες τις εξειδικευμένες ερωτήσεις των πελατών του στο μέτρο του εφικτού πάντα

Είναι δεδομένο ότι πολλοί επισκέπτες της σελίδας θα αναζητήσουν εδώ και αλλού πληροφορίες και θα πάνε στον γνωστό τους ασφαλιστή να του πουν ''κάνε μου μια τέτοια ασφάλεια''. Εάν ο εν λόγω ασφαλιστής πληροί τα παραπάνω κριτήρια τότε πολύ καλά θα κάνουν. Μήπως όμως δεν τα πληροί και γι αυτό ήταν ''αναγκασμένοι'' οι ίδιοι να ψάχνουν πληροφορίες στο διαδίκτυο αντί να αποτανθούν με κλειστά μάτια σε εκείνον;



την Τρίτη Νοεμβρίου 19 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Γιατί πλέον αποτελούν καλύτερο συνδυασμό κόστους και παροχών σε σχέση με τα ισόβια προγράμματα. Επιπλέον, υπάρχει μεγαλύτερη δυνατότητα παραμετροποίησης αναφορικά π.χ. με τη θέση νοσηλείας ή την απαλλαγή. Τέλος, οι όροι και οι παροχές είναι πιο σύγχρονοι και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται στο μέλλον ανάλογα με την εξέλιξη της ιατρικής αλλά και του ανταγωνισμού.

την Τρίτη Νοεμβρίου 19 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Βασικό κομμάτι της ασφάλισης είναι αυτά τα οποία δεν καλύπτονται. Αποτελεί την κύρια αιτία δυσπιστίας απέναντι στον θεσμό της ασφάλισης. Όχι όμως γιατί υπάρχουν αλλά γιατί σπανίως αναλύονται επαρκώς πριν την ασφάλιση φέρνοντας τους ασφαλισμένους προ εκπλήξεως τη δύσκολη ώρα. Μια συνοπτική παρουσίαση βρίσκεται στη σελίδα όροι και εξαιρέσεις για το ισόβιο Πλεονεκτικό αλλά και το Full. Να τονιστεί ότι τίποτα δεν υποκαθιστά τους επίσημους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

την Τρίτη Νοεμβρίου 19 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Σίγουρα όλοι μας έχουμε ακούσει κάποια κακή γνώμη από κάποιον άλλο σχετικά με τις ασφάλειες γενικά αλλά και τα νοσοκομειακά συμβόλαια ειδικότερα. Δυστυχώς όμως η εμπειρία μου λέει ότι οι περισσότερες από αυτές τις συζητήσεις γίνονται σε επίπεδο καφενείου.

Τη μεγαλύτερη ευθύνη σε τέτοια περιστατικά τη φέρει συνήθως ένας ερασιτέχνης ασφαλιστικός σύμβουλος που δεν ενημέρωσε σωστά τον πελάτη του για δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις.

Έπειτα έρχονται οι ασφαλισμένοι που ναι μεν ενημερώθηκαν σωστά αλλά τα άκουσαν όπως αυτοί ήθελαν και ζήτησαν αποζημιώσεις γνωρίζοντας ότι δεν τις δικαιούνται. Φυσικά αυτό δεν θα το παραδεχτούν δημοσίως αλλά στον κύκλο του θα βροντοφωνάζουν ''εγώ που πληρώνω ένα κουβά λεφτά και οι απατεώνες δεν με αποζημίωσαν!!''.

Και φυσικά υπάρχουν και κάποιες εταιρείες που δεν έχουν τη διάθεση ή τη δυνατότητα να αποζημιώσουν επαρκώς. Αυτές όμως δεσμεύονται από τους όρους του συμβολαίου και η όποια διάθεση αυθαιρεσίας τουλάχιστον περιορίζεται κατά πολύ.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα λοιπόν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη αιτία και δεν φταίει ο θεσμός που είναι ''απάτη''. Γνώμη μου είναι να μην επηρεάζεστε μόνο από τέτοιες συζητήσεις καθώς αυτός που σας λέει ''αααα τι τις θέλεις τις ασφάλειες, εκεί είναι απατεώνες!'' σε καμιά περίπτωση δεν θα βγάλει από την τσέπη του 30-50-100 χιλ ευρώ αν χρειαστεί να νοσηλευτείτε εσείς ή το παιδί σας. Καθημερινά όμως οι ασφαλιστικές το κάνουν άσχετα με το αν δεν ακούγεται...

την Τρίτη Νοεμβρίου 19 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Οποιαδήποτε διαδικασία ενημέρωσης, ασφάλισης, υποστήριξης, αποζημίωσης διαχειρίζεται αποκλειστικά από εμένα. Κάθε ασφαλισμένος θα έχει ένα άτομο συγκεκριμένο στο οποίο θα απευθυνθεί για κάθε πρόβλημά του ανά πάσα ώρα και στιγμή. Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει δυνατότητα φυσικής παρουσίας μου σε όλη την Ελλάδα. Σίγουρα όμως με κάθε ασφαλισμένο υπάρχει προσωπική περιοδική τηλεφωνική επαφή αλλά και συγκεκριμένα γραφεία και σημεία εξυπηρέτησης για κάθε ανάγκη.

Λίγα λόγια για εμένα εδώ αλλά και οι υποχρεωτική από το νόμο πληροφόρηση για τη δραστηριότητά μου

την Τρίτη Νοεμβρίου 19 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Σε γενικές γραμμές κάθε προϋπάρχον πρόβλημα υγείας οδηγεί σε διαφοροποίηση των όρων του συμβολαίου. Κάποια εξαίρεση του προβλήματος, ένα επασφάλιστρο ή πλήρης απόρριψη μιας αίτησης ασφάλισης είναι πιθανά ενδεχόμενα.

Σε κάθε περίπτωση, το αν στο Full ή σε άλλο πρόγραμμα θα καλυφθούν προϋπάρχουσες δηλωμένες παθήσεις εξαρτάται από την κάθε περίπτωση μεμονωμένα. Δηλαδή τη φύση της ασθένειας, την τωρινή κατάσταση, τα ιατρικά δεδομένα κ.α. 
 
Το αποτέλεσμα μπορεί ενδεικτικά να είναι
 
  • Αποδοχή χωρίς όρους. Π.χ. μια ελαφριά θυρεοειδοπάθεια χωρίς όζους
  • Αποδοχή με χρονικό περιορισμό: Π.χ. Μια γυναικολογική πάθηση για 5 έτη
  • Πλήρης εξαίρεση: Π.χ. μια πάθηση στην καρδιά ή στο νεφρό
  • Πλήρης απόρριψη της ασφάλισης: Π.χ. κακοήθεια ή σακχαρώδης διαβήτης

Προσωπικά δεν μπορώ να πάρω την ευθύνη να πω σε κάποιον να μην κάνει καν αίτηση ασφάλισης γιατί έχει ένα Χ Ψ πρόβλημα. Είναι καλύτερο να γίνει ένα πλήρες αίτημα συνοδευόμενο από εξετάσεις και ιατρικό ιστορικό και να πάρει ο αρμόδιος γιατρός της ασφαλιστικής εταιρείας την απόφαση βάσει των ιατρικών δεδομένων. Υπάρχουν πάντως και κάποια ασφαλιστήρια που, υπό προϋποθέσεις, καλύπτουν και υπάρχοντα προβλήματα υγείας.

Για τη σωστή ανάλυση του θέματος και τη ρεαλιστικότερη αντιμετώπιση από τη μεριά των υποψηφίων, το θέμα αναλύεται σε 3 τομείς

  1. Η οπτική των εταιρειών
  2. Η πλευρά του ασφαλισμένου
  3. Ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
την Τρίτη Νοεμβρίου 19 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Πολλές φορές δεν είναι εφικτό λόγω απόστασης και χρόνου να γίνει μια απλή ενημερωτική συνάντηση. Δεν είναι εφικτό να γίνονται απλά ενημερωτικά ραντεβού σε όλη την Ελλάδα.

Συνάντηση φυσικά και μπορεί να γίνει εφόσον έχει προηγηθεί συγκεκριμένη τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία, υπάρχει συμφωνία στα βασικά σημεία και μένουν να αποσαφηνιστούν λεπτομέρειες. Πάντα μια τέτοια συνάντηση κανονίζεται τουλάχιστον 1 εβδομάδα πριν. Πάντα υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα συνομιλίας μέσω Skype, με id το ch.matonakis

την Τρίτη Νοεμβρίου 19 από ch.matonakis
Ήταν χρήσιμο;

Σας ενδιαφέρει η ιδιωτική ασφάλιση υγείας;

Σίγουρα μπορούμε να βρούμε μια λύση που να σας καλύπτει.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ

Ηράκλειο | Αθήνα | Θεσσαλονίκη

Ενιαία γραμμή επικοινωνίας: 211 800 4634

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΣ 

  • Κατερίνα Γαλανού (Δημοσιογράφος - Αθήνα)

    Εξαιρετική η μέχρι τώρα συνεργασία μας. Άκρως επαγγελματική με το σωστό βαθμό οικειότητας. Βοηθάει τον πελάτη της Εθνικής να έχει την αίσθηση ενός πολύ σοβαρού επαγγελματία και ταυτοχρόνως ενός ανθρώπου πρόθυμου να βοηθήσει ανά πάσα στιγμή. Δεν "παγιδεύει" τον πελάτη, επισημαίνει με σχολαστικότητα τις μικρές λεπτομέρειες που μπορεί να είναι κρίσιμες και ανταποκρίνεται με εξαιρετική συνέπεια και ταχύτητα στα αιτήματα ή τις απορίες. Είναι ένας ευπρόσωπος ασφαλιστικός σύμβουλος. Μέχρι στιγμής η επικοινωνία μου με την Εθνική με σύνδεσμο τον κ. Ματωνάκη είναι εξαιρετική. Προσβλέπω το ίδιο και στο μέλλον.
  • Μαρία Κούνα (Ιδ. Υπάλληλος - Γλυφάδα Αττικής)

    Ο κος Ματωνάκης με κέρδισε πριν καν τον γνωρίσω μέσα απο την εξαιρετική ιστοσελίδα του. Συνεργαστήκαμε εξ' ολοκλήρου διαδικτυακά κ από την πρώτη κιόλας ηλεκτρονική μας επικοινωνία κατάλαβα οτι βρήκα αυτό που ζητούσα σε έναν συνεργάτη. Είναι εξαιρετικά καταρτισμένος κ έτοιμος να απαντήσει με σαφήνεια σε ό,τι ακριβώς ερωτηθεί χωρις να ξεφεύγει ποτέ από το θέμα, χωρίς κλισέ κ γενικότητες. Αν και σε τόσο νεαρή ηλικία είναι απο τους πιο σωστούς επαγγελματίες που γνωρίζω.
  • Ρένα Παρασκευοπούλου (Ιδ. Υπάλληλος - Αγία Παρασκευή Αττικής)

    Ο κύριος Ματωνάκης είναι για εμένα ο ορισμός του σωστού επαγγελματία. Είναι τρομερά άμεσος, αφιερώνει πολύ χρόνο για να πείσει με επιχειρήματα και να προτείνει τη σωστή εξατομικευμένη λύση σε κάθε πελάτη του, του οποίου τις ανάγκες κατανοεί πρώτα βαθιά. Η επιβεβαίωση για τη σωστή επιλογή που έκανα - και σε επίπεδο ασφαλιστή και σε επίπεδο εταιρείας - ήρθε, όταν σε ένα μόλις μήνα έτυχε περιστατικό στο ένα παιδί μου, όπου με την καθοδήγηση του κύριου Ματωνάκη και τις άρτιες διαδικασίες της Εθνικής Ασφαλιστικής, αποζημιωθήκαμε άμεσα...

  • Μαρία Κανταρέλη (Αθήνα)

    Απόλυτα ικανοποιητική η επαφή μας. Προσπαθει να εντοπίσει και να εξηγήσει τα δυσνόητα και πιο σημαντικά σημεία ενος συμβολαίου ετσι ωστε κάθε ενδιαφερόμενος για νέα ασφάλεια να μπορεί να αξιολογήσει εναλλακτικές λύσεις. Είναι πολύ εξυπηρετικός από τη φύση του και κάνοντας εξαιρετική χρήση της τεχνολογίας απλοποιεί την ζωή όλων.
  • Κωνσταντίνος Αντωνίου (Ιδιωτικός Υπάλληλος - Αθήνα)

    Κατατοπιστικότατο site.Δεν υπήρχε πίεση. Η γραπτή πρόταση ήταν πλήρης γενικά αλλά και εξατομικευμένη. Γρήγορη, θετική και πλήρης ανταπόκριση. Γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος σε όλους τους τομείς της επικοινωνίας μας.
  • Ιωάννης Γιαννακόπουλος (Προγραμματιστής Η/Υ - Μαρούσι Αττικής)

    ο κ. Ματωνάκης είναι σωστός επαγγελματίας, γνώστης του ασφαλιστικού κλάδου, φιλικός και πάντοτε πρόθυμος να απαντήσει σε οποιαδήποτε απορία/ερώτηση. Βασικό χαρακτηριστικό του επίσης είναι ότι απαντά πάντοτε επί του θέματος (to the point).
  • Δημήτρης Ζαχαρίας (Ιδιωτικός Υπάλληλος - Πειραιάς)

    Από την έρευνα αγοράς μου θεώρησα τον κύριο Ματωνάκη ως τον πλέον επαγγελματία από τις εναλλακτικές μου. Φιλικός , προσιτός , ανθρώπινος , εξαιρετικά ενημερωμένος για το αντικείμενο εργασίας του, κατάλαβε αμέσως τις απαιτήσεις και τις ανάγκες μου αποσπώντας την εμπιστοσύνη μου . Ένας εξαιρετικός επαγγελματίας που συνδυάζει την απλότητα και την συνέπεια με υψηλού επαγγελματικού επιπέδου συνεργασία .
  • Γεώργιος Μπέκας (Ιδιωτικός Υπάλληλος - Πειραιάς)

    Στον κο Ματωνάκη διακρίνω έναν γνώστη του αντικειμένου, άψογο επαγγελματία, και άμεσα διαθέσιμο με όλους τους σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας. Αν και δεν τον γνώριζα προσωπικά, έπειτα από αρκετό καιρό συζητήσεων και όντας λιγάκι δύσπιστος στο θέμα ασφάλειες υγείας μέσω διαδικτύου (παρόλο που είμαι γνώστης των νέων τεχνολογιών και των υπηρεσιών μέσω διαδικτύου - χώρος άλλωστε στον οποίο δραστηριοποιούμαι και εγώ), με προβλημάτισε το γεγονός της απόστασης, και ότι σε ενδεχόμενη ανάγκη ο ασφαλιστής μου θα βρίσκεται αρκετά μακριά.....
  • Νικολέτα Χαλκιαδάκη (Ιδιωτική Υπάλληλος - Αθήνα)

    Άψογος. Αποζημιώθηκα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη.
  • Εμμανουήλ Φορτσάκης (Πολιτικός Μηχανικός Ηράκλειο Κρήτης)

    Κάθε Ασφαλιστική Εταιρεία κρίνεται κύρια την στιγμή που θα κλιθεί να αποζημιώσει τον Ασφαλισμένο. Μέχρι εκείνη την στιγμή η όποια κρίση αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίας από τον Ασφαλιστή προς τον Ασφαλισμένο. Ελπίζω να μη χρειαστεί ποτέ να κρίνω την Εθνική Ασφαλιστική για θέματα αποζημίωσης. Εξαιρετικός στην δουλειά του. Αποτελεί τιμή για την Εθνική Ασφαλιστική να έχει τέτοια στελέχη!
  • Κωνσταντίνος Φρουδαράκης (Μηχανολόγος - Ηράκλειο Κρήτης)

    Η Εθνική δεν είναι η φθηνότερη ασφαλιστική αλλά είναι η ασφαλέστερη επιλογή όσον αφορά την ταχύτητα και την πληρότητα των αποζημιώσεων σε περίπτωση που αυτές απαιτούνται. Ο κ.Ματωνάκης είναι άψογος στην δουλεία του και ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του άμεσα. Κατά περιπτώσεις μάλιστα, ασχολείται με τις ανάγκες των πελατών του πέρα των τυπικών του υποχρεώσεων.
  • Γεώργιος Αναστασάκης (Επιχειρηματίας - Ηράκλειο Κρήτης)

    Πολύ άμεσος και διευκρινιστικός. Η Εθνική εμπνέει σιγουριά.
  • Ιωάννης Χαραλαμπίδης (Φιλόλογος - Ηράκλειο Κρήτης)

    Εξαιρετικά επαγγελματικός αλλά και πολύ ανθρώπινος, σοβαρός, γνώστης του αντικειμένου και αξιόπιστος. Τον εμπιστεύομαι. Αν είχα τη δυνατότητα θα έκανα και άλλα συμβόλαια ασφαλιστικής κάλυψης μαζί του. Σαν εταιρεία η Εθνική είναι αξιόπιστη, σοβαρή, υπεύθυνη και επαγγελματική. Λίγο ακριβότερη από ανταγωνιστές.
  • Στέφανος Αναστασάκης (Επιχειρηματίας - Ηράκλειο Κρήτης)

    Η συνεργασία μας παραμένει άψογη χωρίς κανένα μελανό σημείο. Πάντα ενημερωμένος, εξυπηρετικός και άμεσα διαθέσιμος. Στοιχεία πολύ βασικά για τον κλάδο.
  • Βασιλική Βεριβάκη (Επιχειρηματίας - Χανιά)

    Ο κ. Ματωνάκης είναι πολύ εξυπηρετικός και άψογος στην συνεργασία μας.Όποτε χρειάστηκα την βοήθειά του ήταν άμεση.
  • Γεώργιος Σφίγγας (Επιχειρηματίας - Ηράκλειο Κρήτης)

    Σε κάθε περίπτωση με εξυπηρέτησε απολύτως ικανοποιητικά (10)
  • Αναστασία Μπουχούρα (Επιχειρηματίας - Ηράκλειο)

    Ο δικός μας άνθρωπος. Ήρεμος και εξυπηρετικός.
  • Απόστολος Αγραφιώτης (Οδηγός Ταξί - Τρίκαλα)

    Πολύ καλός επαγγελματίας. Άμεση εξυπηρέτηση σε ό,τι και όποια ώρα ήθελα.
  • Νικ. Λεμονάκης ( Επιχειρηματίας - Ηράκλειο)

    Η Εθνική νομίζω ότι είναι από τις καλές ασφαλιστικές αλλά χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια ώστε ο πελάτης να αποκτήσει σιγουριά και εμπιστοσύνη. Ο κ. Ματωνάκης είναι αξιόλογος και συνεργάσιμος.
  • Γεώργιος Λαπιδάκης (Χειρουργός - Ηράκλειο Κρήτης)

    Αποζημιώθηκα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
  • Μαρία Δημητράκη (Φιλόλογος - Ηράκλειο Κρήτης)

    O κ. Ματωνάκης είναι ένας αξιόλογος επαγγελματίας, γνώστης του αντικειμένου του και όποτε τον χρειάστηκα με εξυπηρέτησε απολύτως ικανοποιητικά!
  • Παναγιώτης Σαράφογλου (Ιδιωτικός Υπάλληλος - Αθήνα)

    Από την πρώτη κιόλας επαφή αντιλήφθηκα ότι είχα να κάνω με έναν αξιόλογο επαγγελματία, ειλικρινή και αξιόπιστο. Έχοντας ήδη επικοινωνία με άλλους επαγγελματίες ασφαλιστές στο παρελθόν, και όντας ήδη ασφαλισμένος, γνώριζα τι ακριβώς ζητούσα και τι περίμενα από την επικοινωνία μου. ο κος Ματωνάκης ανταποκρίθηκε με ειλικρίνεια και αμεσότητα, στάθηκε επακριβώς στις ανάγκες μου, δεν προσπάθησε δόλια να με παρασύρει σε ¨λάθος κατεύθυνση'', μου παρουσίασε τα θετικά της δικής του πρότασης, αλλά και τα θετικά σημεία του συμβολαίου που ήδη είχα, και με άφησε να κάνω μια αντικειμενική αξιολόγηση....
  • Δημήτριος Γρίβας (Δικηγόρος - Αθήνα)

    Σύγχρονη ιστοσελίδα, καλή τηλεφωνική επικοινωνία και σωστός γραπτός λόγος.
  • Αθανάσιος Ζέρβας (Καθηγητής Ξένων Γλωσσών - Κόρινθος)

    Ο κ. Ματωνάκης είναι ευγενής, φιλικός, άρτια καταρτισμένος και επαγγελματίας στο χώρο των οικονομικών και ασφαλίσεων, εξυπηρετικότατος, άμεσος στην επαφή του μαζί σου, ταχύτατος στις απαντήσεις του και απόλυτα κατανοητός!! Προσφέρει με πολύ καλή διάθεση τις γνώσεις του, συμμερίζεται τις αγωνίες σου, απαντά με απόλυτη σαφήνεια σε όλες σου τις ερωτήσεις και δεν είναι καθόλου πιεστικός! Δίνει χρόνο και χώρο σε κάθε συνομιλητή του να σκεφτεί και να αποφασίσει ανεπηρέαστος! Είναι άψογος στη συνεργασία μας!
  • test

    Δείτε όλα τα σχόλια