Δεν με κάλυψε η ασφαλιστική!

Το πιο συχνό παράπονο των ασφαλισμένων είναι κάποια στιγμή ζήτησαν αποζημίωση και η εταιρεία δεν την έδωσε.


Αυτή είναι η κύριότερη αιτία για την οποία υπάρχει δυσαρέσκεια απέναντι στον κλάδο της ασφάλισης υγείας. Πολλοί ασφαλισμένοι έχουν να διηγηθούν, δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, κάποιο περιστατικό όπου ''η ασφάλεια δεν τον κάλυψε''. Οι πιθανές αιτίες και ευθύνες κάθε εμπλεκόμενου διακρίνονται όπως παρακάτω.

Ασφαλιστική εταιρεία: Δυστυχώς υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εταιρείες που δεν σέβονται τις υποσχέσεις τους. Η υπόσχεση της αποζημίωσης αποτυπώνεται στους όρους του ασφαλιστηρίου. Εάν η εταιρεία θέλει να είναι σωστή, τότε οι όροι γράφονται όσο ξεκάθαρα γίνεται και την ώρα της αποζημίωσης θα τηρηθούν. Το κακό όμως είναι ότι κάποια συμβόλαια αφήνουν τρανταχτές ασάφειες οι οποίες γίνονται πάτημα για μια εταιρεία που δεν θέλει να πληρώσει.

Ασφαλιστικός σύμβουλος: Ο ρόλος του είναι να διαβάζει και να ενημερώνει σωστά τον πελάτη για τους όρους του συμβολαίου. Εάν αυτόν τον ένοιαζε μόνο η ευκαιριακή προμήθεια και δεν είχε στόχο να σταδιοδρομήσει μέσα από αυτή τη δουλειά, προφανώς ασφάλισε στο πόδι φίλους και γνωστούς και μετά έφυγε από το επάγγελμα. Οι πελάτες όμως έμειναν με ένα συμβόλαιο που απλά το πληρώνουν νομίζοντας λάθος πράγματα. Ξαφνικά λοιπόν ανακαλύπτουν με το δυσάρεστο τρόπο ότι το συμβόλαιο που ‘’τα καλύπτει όλα’’ όπως τους είπε ο γνωστός τους, δεν τα καλύπτει!

Ασφαλισμένος: Άλλο ζητάω αποζημίωση και άλλο δικαιούμαι αποζημίωση! Πολλοί από τους παραπονούμενους ασφαλισμένους έχουν εις γνώση τους προσπαθήσει να εξαπατήσουν την εταιρεία τους. Το σύνηθες είναι κάποιος γνωστός γιατρός ‘’έγραψε’’ μια εικονική νοσηλεία, μια ψεύτικη θεραπεία κ.α. πολλά τα οποία μετά τα ζητούν από την εταιρεία τους. Φυσικά ο Έλληνας θα παραλείψει  αυτή τη ‘’λεπτομέρεια’’ κα στην παρέα του στο καφενείο απλά θα φωνάζει για τις ‘’ασφάλειες’’ που του έφαγαν τα λεφτά του.