Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(20 ψήφοι)

Συνηθισμένο φαινόμενο είναι μια αποζημίωση να καθυστερεί


 

Σε γενικές γραμμές, ένα λογικό περιθώριο για να εκδοθεί μια αποζημίωση νοσοκομειακής περίθαλψης κυμαίνεται από 10 έως 20 ημέρες, ανάλογα βέβαια και την περίπτωση, το φόρτο εργασίας, τυχόν αργίες που παρεμβάλονται κ.α. Σε πολλές περιπτώσεις όμως παρατηρούνται μεγαλύτερες καθυστερήσεις χωρίς να υπάρχει προφανής λόγος. 
 
Το πιθανό μερίδιο ευθύνης μπορεί να καταμεριστεί σύμφωνα με τις παρακάτω περιπτώσεις.

Ασφαλιστική εταιρεία: Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση εάν η εταιρεία δεν είναι σοβαρή θα κάνει ότι μπορεί για να γλιτώσει χρήματα. Έστω και να τα καθυστερήσει. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι συνήθως οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται σε άρνηση αλλά σε ταμειακή αδυναμία της εταιρείας να πληρώσει. Εκεί φαίνεται και η διαφορά των εταιρειών μεταξύ τους. Μια αποζημίωση που θα κλείσει μέσα σε 10-20 μέρες δείχνει φερεγγυότητα και  ταμειακή ευχέρεια. Οι αποζημιώσεις στο τρίμηνο και το τετράμηνο… μάλλον το αντίθετο.

Ασφαλιστικός σύμβουλος: Ο ασφαλιστικός σύμβουλος πρέπει να γνωρίζει ακριβώς τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την  καταβολή της αποζημίωσης. Αυτά πρέπει να φροντίζει να τα συγκεντρώνει όσο γίνεται πιο άμεσα και να συντάξει ένα πλήρες αίτημα. Εάν όμως δεν γνωρίζει, ή δεν έχει χρόνο γιατί κάνει και άλλες 3 άσχετες δουλειές παράλληλα, και στέλνει ελλειπή φάκελο τότε η εταιρεία ζητά συμπληρωματικά έγγραφα. Και όλη αυτή η διαδικασία απαιτεί χρόνο και δημιουργεί δυσφορία στον ασφαλισμένο καθώς κάθε φορά ‘’του ζητάν και κάτι άλλο’’.

Ασφαλισμένος: Πολλές φορές για καθυστερήσεις ευθύνεται και ο ασφαλισμένος. Εφόσον του έχουν ζητηθεί 3-4 παραστατικά μιας νοσηλείας και ο ίδιος δεν τα προσκομίζει τότε ο φάκελος εύλογα δεν προχωράει. Οι μέρες όμως περνάνε, άλλοι φάκελοι πιο πλήρεις παίρνουν σειρά και στο τέλος μένουν μόνο φράσεις του τύπου ‘’έκαναν ολόκληρη ιστορία για να μου δώσουν τα λεφτά’’.

Σε γενικές γραμμές, όλη η διαδικασία της αποζημίωσης απαιτεί μια διαδικασία και μια σωστή τεκμηρίωση. Ο ασφαλισμένος είναι αυτός που πρέπει να έχει επιλέξει με σωστά κριτήρια τις συνεργασίες του ώστε να είναι σίγουρος πως η εταιρεία και ο ασφαλιστικός σύμβουλος είναι επαγγελματίες και συνεπείς. Από την άλλη όμως και ο ασφαλιστικός σύμβουλος πρέπει να γνωρίζει και να είναι άμεσος ώστε να εξυπηρετήσει το συντομότερο δυνατόν τον πελάτη του που τον χρειάστηκε.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(15 ψήφοι)

Πολλές φορές παρατηρούνται διαφορές μεταξύ των απαιτήσεων των ασφαλισμένων και της αποζημίωσης


 

Πολλοί ασφαλισμένοι έχουν κατά καιρούς εκφράσει δυσαρέσκεια για τυχόν διαφορές στην αποζημίωση από αυτή που περίμεναν. Και σε αυτή την περίπτωση, οι αιτίες για το γεγονός αυτό φαίνονται παρακάτω.

Ασφαλιστική εταιρεία: Είναι δεδομένο ότι η κακή εταιρεία εάν θέλει να μειώσει την αποζημίωση θα βρει τρόπο να το κάνει. Αυτό είναι και θέμα όρων που αφήνουν ασάφειες. Η μεγαλύτερη ασάφεια παρατηρείται στις αμοιβές χειρουργών με την μορφή ‘’Συνήθεις και Λογικές’’. Εδώ η εταιρεία νομιμοποιείται να κρίνει αυτή εάν η αμοιβή ενός  χειρουργού είναι υψηλή ή όχι και ανάλογα να αποζημιώσει. Και τα κριτήρια μπορεί να ποικίλουν…

Ασφαλιστικός σύμβουλος: Ένα ασφαλιστήριο υγείας περιέχει μεταβλητές (όπως η απαλλαγή, η συμμετοχή, ο πίνακας αμοιβών, το όριο για δωμάτιο και τροφή ) που καθορίζουν το ύψος της αποζημίωσης. Εάν εκείνος δεν ήξερε ή δεν ασχολήθηκε να ενημερώσει σωστά τον πελάτη με νούμερα και παραδείγματα, τότε δυστυχώς ο ασφαλισμένος άλλα περίμενε και άλλα πήρε.

Ασφαλισμένος: Όπως είναι πιθανό κάποιος να σκηνοθετήσει μια νοσηλεία ή ένα ατύχημα, άλλο τόσο πιθανό είναι να ‘’φουσκώσει’’ τα τιμολόγια με τυχόν γνωριμίες του. Και όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, κανείς δεν το παραδέχεται και απλά μένει να δυσφημεί την ασφάλιση στον κύκλο του.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(11 ψήφοι)

Το πιο συχνό παράπονο των ασφαλισμένων είναι κάποια στιγμή ζήτησαν αποζημίωση και η εταιρεία δεν την έδωσε.


Αυτή είναι η κύριότερη αιτία για την οποία υπάρχει δυσαρέσκεια απέναντι στον κλάδο της ασφάλισης υγείας. Πολλοί ασφαλισμένοι έχουν να διηγηθούν, δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, κάποιο περιστατικό όπου ''η ασφάλεια δεν τον κάλυψε''. Οι πιθανές αιτίες και ευθύνες κάθε εμπλεκόμενου διακρίνονται όπως παρακάτω.

Ασφαλιστική εταιρεία: Δυστυχώς υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εταιρείες που δεν σέβονται τις υποσχέσεις τους. Η υπόσχεση της αποζημίωσης αποτυπώνεται στους όρους του ασφαλιστηρίου. Εάν η εταιρεία θέλει να είναι σωστή, τότε οι όροι γράφονται όσο ξεκάθαρα γίνεται και την ώρα της αποζημίωσης θα τηρηθούν. Το κακό όμως είναι ότι κάποια συμβόλαια αφήνουν τρανταχτές ασάφειες οι οποίες γίνονται πάτημα για μια εταιρεία που δεν θέλει να πληρώσει.

Ασφαλιστικός σύμβουλος: Ο ρόλος του είναι να διαβάζει και να ενημερώνει σωστά τον πελάτη για τους όρους του συμβολαίου. Εάν αυτόν τον ένοιαζε μόνο η ευκαιριακή προμήθεια και δεν είχε στόχο να σταδιοδρομήσει μέσα από αυτή τη δουλειά, προφανώς ασφάλισε στο πόδι φίλους και γνωστούς και μετά έφυγε από το επάγγελμα. Οι πελάτες όμως έμειναν με ένα συμβόλαιο που απλά το πληρώνουν νομίζοντας λάθος πράγματα. Ξαφνικά λοιπόν ανακαλύπτουν με το δυσάρεστο τρόπο ότι το συμβόλαιο που ‘’τα καλύπτει όλα’’ όπως τους είπε ο γνωστός τους, δεν τα καλύπτει!

Ασφαλισμένος: Άλλο ζητάω αποζημίωση και άλλο δικαιούμαι αποζημίωση! Πολλοί από τους παραπονούμενους ασφαλισμένους έχουν εις γνώση τους προσπαθήσει να εξαπατήσουν την εταιρεία τους. Το σύνηθες είναι κάποιος γνωστός γιατρός ‘’έγραψε’’ μια εικονική νοσηλεία, μια ψεύτικη θεραπεία κ.α. πολλά τα οποία μετά τα ζητούν από την εταιρεία τους. Φυσικά ο Έλληνας θα παραλείψει  αυτή τη ‘’λεπτομέρεια’’ κα στην παρέα του στο καφενείο απλά θα φωνάζει για τις ‘’ασφάλειες’’ που του έφαγαν τα λεφτά του.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(11 ψήφοι)

Οι ασφαλίσεις υγείας αντιμετωπίζουν δικαιολογημένη και αδικαιολόγητη δυσπιστία


Οι ασφαλίσεις υγείας στην Ελλάδα υπάρχουν σαν κλάδος εδώ και κάποιες δεκαετίες. Ειδικά τη δεκαετία του 90 όμως ο κλάδος αναπτύχθηκε γρήγορα με πολλές εταιρείες να εισέρχονται στη συγκεκριμένη αγορά. Ο όρος  ‘’κάρτες υγείας’’ έχει επικρατήσει από εκείνη την περίοδο! Δυστυχώς , όπως είναι σύνηθες και σε άλλους κλάδους των υπηρεσιών, μια ραγδαία ανάπτυξη σε ένα προϊόν που απαιτεί μεγαλύτερη εξειδίκευση και επαγγελματισμό από την ασφάλιση αυτοκινήτου άφησε σοβαρά σημάδια στην αντίληψη που έχει ο  Έλληνας για την Ασφάλιση Υγείας και τις ‘’Ασφάλειες’’ γενικά όπως λέμε.

Για να λέμε όμως τα πράγματα με το όνομά τους, στη σύναψη μιας ασφάλισης υγείας συμμετέχουν 3 μέρη: Η εταιρεία, ο ασφαλιστικός σύμβουλος και ο πελάτης-ασφαλισμένος. Για όλα τα παράπονα που διατυπώνονται κατά του θεσμού τις ασφάλισης υγείας, κάποιο ή κάποια από τα παραπάνω μέρη ευθύνονται.

Δημιουργήθηκε λοιπόν μια ειδική ενότητα στο asfalisi-ygeias.gr όπου θα αναλύσουμε τα συνηθέστερα παράπονα γύρω από τα συμβόλαια υγείας και που μπορεί να οφείλονται. Αυτό θα γίνει με απλά λόγια για να είναι όλα ξεκάθαρα και σαφή.

Η ασφάλιση στηρίζεται στην εμπιστοσύνη που πηγάζει από τις ειλικρινείς εξηγήσεις..

Σας ενδιαφέρει η ιδιωτική ασφάλιση υγείας;

Μπορούμε να δούμε μαζί όλες τις εναλλακτικές σας

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΣ 

  • Κατερίνα Γαλανού (Δημοσιογράφος - Αθήνα)

    Εξαιρετική η μέχρι τώρα συνεργασία μας. Άκρως επαγγελματική με το σωστό βαθμό οικειότητας. Βοηθάει τον πελάτη της Εθνικής να έχει την αίσθηση ενός πολύ σοβαρού επαγγελματία και ταυτοχρόνως ενός ανθρώπου πρόθυμου να βοηθήσει ανά πάσα στιγμή. Δεν "παγιδεύει" τον πελάτη, επισημαίνει με σχολαστικότητα τις μικρές λεπτομέρειες που μπορεί να είναι κρίσιμες και ανταποκρίνεται με εξαιρετική συνέπεια και ταχύτητα στα αιτήματα ή τις απορίες. Είναι ένας ευπρόσωπος ασφαλιστικός σύμβουλος. Μέχρι στιγμής η επικοινωνία μου με την Εθνική με σύνδεσμο τον κ. Ματωνάκη είναι εξαιρετική. Προσβλέπω το ίδιο και στο μέλλον.
  • Μαρία Κούνα (Ιδ. Υπάλληλος - Γλυφάδα Αττικής)

    Ο κος Ματωνάκης με κέρδισε πριν καν τον γνωρίσω μέσα απο την εξαιρετική ιστοσελίδα του. Συνεργαστήκαμε εξ' ολοκλήρου διαδικτυακά κ από την πρώτη κιόλας ηλεκτρονική μας επικοινωνία κατάλαβα οτι βρήκα αυτό που ζητούσα σε έναν συνεργάτη. Είναι εξαιρετικά καταρτισμένος κ έτοιμος να απαντήσει με σαφήνεια σε ό,τι ακριβώς ερωτηθεί χωρις να ξεφεύγει ποτέ από το θέμα, χωρίς κλισέ κ γενικότητες. Αν και σε τόσο νεαρή ηλικία είναι απο τους πιο σωστούς επαγγελματίες που γνωρίζω.
  • Ρένα Παρασκευοπούλου (Ιδ. Υπάλληλος - Αγία Παρασκευή Αττικής)

    Ο κύριος Ματωνάκης είναι για εμένα ο ορισμός του σωστού επαγγελματία. Είναι τρομερά άμεσος, αφιερώνει πολύ χρόνο για να πείσει με επιχειρήματα και να προτείνει τη σωστή εξατομικευμένη λύση σε κάθε πελάτη του, του οποίου τις ανάγκες κατανοεί πρώτα βαθιά. Η επιβεβαίωση για τη σωστή επιλογή που έκανα - και σε επίπεδο ασφαλιστή και σε επίπεδο εταιρείας - ήρθε, όταν σε ένα μόλις μήνα έτυχε περιστατικό στο ένα παιδί μου, όπου με την καθοδήγηση του κύριου Ματωνάκη και τις άρτιες διαδικασίες της Εθνικής Ασφαλιστικής, αποζημιωθήκαμε άμεσα...

  • Μαρία Κανταρέλη (Αθήνα)

    Απόλυτα ικανοποιητική η επαφή μας. Προσπαθει να εντοπίσει και να εξηγήσει τα δυσνόητα και πιο σημαντικά σημεία ενος συμβολαίου ετσι ωστε κάθε ενδιαφερόμενος για νέα ασφάλεια να μπορεί να αξιολογήσει εναλλακτικές λύσεις. Είναι πολύ εξυπηρετικός από τη φύση του και κάνοντας εξαιρετική χρήση της τεχνολογίας απλοποιεί την ζωή όλων.
  • Κωνσταντίνος Αντωνίου (Ιδιωτικός Υπάλληλος - Αθήνα)

    Κατατοπιστικότατο site.Δεν υπήρχε πίεση. Η γραπτή πρόταση ήταν πλήρης γενικά αλλά και εξατομικευμένη. Γρήγορη, θετική και πλήρης ανταπόκριση. Γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος σε όλους τους τομείς της επικοινωνίας μας.
  • Ιωάννης Γιαννακόπουλος (Προγραμματιστής Η/Υ - Μαρούσι Αττικής)

    ο κ. Ματωνάκης είναι σωστός επαγγελματίας, γνώστης του ασφαλιστικού κλάδου, φιλικός και πάντοτε πρόθυμος να απαντήσει σε οποιαδήποτε απορία/ερώτηση. Βασικό χαρακτηριστικό του επίσης είναι ότι απαντά πάντοτε επί του θέματος (to the point).
  • Δημήτρης Ζαχαρίας (Ιδιωτικός Υπάλληλος - Πειραιάς)

    Από την έρευνα αγοράς μου θεώρησα τον κύριο Ματωνάκη ως τον πλέον επαγγελματία από τις εναλλακτικές μου. Φιλικός , προσιτός , ανθρώπινος , εξαιρετικά ενημερωμένος για το αντικείμενο εργασίας του, κατάλαβε αμέσως τις απαιτήσεις και τις ανάγκες μου αποσπώντας την εμπιστοσύνη μου . Ένας εξαιρετικός επαγγελματίας που συνδυάζει την απλότητα και την συνέπεια με υψηλού επαγγελματικού επιπέδου συνεργασία .
  • Γεώργιος Μπέκας (Ιδιωτικός Υπάλληλος - Πειραιάς)

    Στον κο Ματωνάκη διακρίνω έναν γνώστη του αντικειμένου, άψογο επαγγελματία, και άμεσα διαθέσιμο με όλους τους σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας. Αν και δεν τον γνώριζα προσωπικά, έπειτα από αρκετό καιρό συζητήσεων και όντας λιγάκι δύσπιστος στο θέμα ασφάλειες υγείας μέσω διαδικτύου (παρόλο που είμαι γνώστης των νέων τεχνολογιών και των υπηρεσιών μέσω διαδικτύου - χώρος άλλωστε στον οποίο δραστηριοποιούμαι και εγώ), με προβλημάτισε το γεγονός της απόστασης, και ότι σε ενδεχόμενη ανάγκη ο ασφαλιστής μου θα βρίσκεται αρκετά μακριά.....
  • Νικολέτα Χαλκιαδάκη (Ιδιωτική Υπάλληλος - Αθήνα)

    Άψογος. Αποζημιώθηκα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη.
  • Εμμανουήλ Φορτσάκης (Πολιτικός Μηχανικός Ηράκλειο Κρήτης)

    Κάθε Ασφαλιστική Εταιρεία κρίνεται κύρια την στιγμή που θα κλιθεί να αποζημιώσει τον Ασφαλισμένο. Μέχρι εκείνη την στιγμή η όποια κρίση αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίας από τον Ασφαλιστή προς τον Ασφαλισμένο. Ελπίζω να μη χρειαστεί ποτέ να κρίνω την Εθνική Ασφαλιστική για θέματα αποζημίωσης. Εξαιρετικός στην δουλειά του. Αποτελεί τιμή για την Εθνική Ασφαλιστική να έχει τέτοια στελέχη!
  • Κωνσταντίνος Φρουδαράκης (Μηχανολόγος - Ηράκλειο Κρήτης)

    Η Εθνική δεν είναι η φθηνότερη ασφαλιστική αλλά είναι η ασφαλέστερη επιλογή όσον αφορά την ταχύτητα και την πληρότητα των αποζημιώσεων σε περίπτωση που αυτές απαιτούνται. Ο κ.Ματωνάκης είναι άψογος στην δουλεία του και ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του άμεσα. Κατά περιπτώσεις μάλιστα, ασχολείται με τις ανάγκες των πελατών του πέρα των τυπικών του υποχρεώσεων.
  • Γεώργιος Αναστασάκης (Επιχειρηματίας - Ηράκλειο Κρήτης)

    Πολύ άμεσος και διευκρινιστικός. Η Εθνική εμπνέει σιγουριά.
  • Ιωάννης Χαραλαμπίδης (Φιλόλογος - Ηράκλειο Κρήτης)

    Εξαιρετικά επαγγελματικός αλλά και πολύ ανθρώπινος, σοβαρός, γνώστης του αντικειμένου και αξιόπιστος. Τον εμπιστεύομαι. Αν είχα τη δυνατότητα θα έκανα και άλλα συμβόλαια ασφαλιστικής κάλυψης μαζί του. Σαν εταιρεία η Εθνική είναι αξιόπιστη, σοβαρή, υπεύθυνη και επαγγελματική. Λίγο ακριβότερη από ανταγωνιστές.
  • Στέφανος Αναστασάκης (Επιχειρηματίας - Ηράκλειο Κρήτης)

    Η συνεργασία μας παραμένει άψογη χωρίς κανένα μελανό σημείο. Πάντα ενημερωμένος, εξυπηρετικός και άμεσα διαθέσιμος. Στοιχεία πολύ βασικά για τον κλάδο.
  • Βασιλική Βεριβάκη (Επιχειρηματίας - Χανιά)

    Ο κ. Ματωνάκης είναι πολύ εξυπηρετικός και άψογος στην συνεργασία μας.Όποτε χρειάστηκα την βοήθειά του ήταν άμεση.
  • Γεώργιος Σφίγγας (Επιχειρηματίας - Ηράκλειο Κρήτης)

    Σε κάθε περίπτωση με εξυπηρέτησε απολύτως ικανοποιητικά (10)
  • Αναστασία Μπουχούρα (Επιχειρηματίας - Ηράκλειο)

    Ο δικός μας άνθρωπος. Ήρεμος και εξυπηρετικός.
  • Απόστολος Αγραφιώτης (Οδηγός Ταξί - Τρίκαλα)

    Πολύ καλός επαγγελματίας. Άμεση εξυπηρέτηση σε ό,τι και όποια ώρα ήθελα.
  • Νικ. Λεμονάκης ( Επιχειρηματίας - Ηράκλειο)

    Η Εθνική νομίζω ότι είναι από τις καλές ασφαλιστικές αλλά χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια ώστε ο πελάτης να αποκτήσει σιγουριά και εμπιστοσύνη. Ο κ. Ματωνάκης είναι αξιόλογος και συνεργάσιμος.
  • Γεώργιος Λαπιδάκης (Χειρουργός - Ηράκλειο Κρήτης)

    Αποζημιώθηκα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
  • Μαρία Δημητράκη (Φιλόλογος - Ηράκλειο Κρήτης)

    O κ. Ματωνάκης είναι ένας αξιόλογος επαγγελματίας, γνώστης του αντικειμένου του και όποτε τον χρειάστηκα με εξυπηρέτησε απολύτως ικανοποιητικά!
  • Παναγιώτης Σαράφογλου (Ιδιωτικός Υπάλληλος - Αθήνα)

    Από την πρώτη κιόλας επαφή αντιλήφθηκα ότι είχα να κάνω με έναν αξιόλογο επαγγελματία, ειλικρινή και αξιόπιστο. Έχοντας ήδη επικοινωνία με άλλους επαγγελματίες ασφαλιστές στο παρελθόν, και όντας ήδη ασφαλισμένος, γνώριζα τι ακριβώς ζητούσα και τι περίμενα από την επικοινωνία μου. ο κος Ματωνάκης ανταποκρίθηκε με ειλικρίνεια και αμεσότητα, στάθηκε επακριβώς στις ανάγκες μου, δεν προσπάθησε δόλια να με παρασύρει σε ¨λάθος κατεύθυνση'', μου παρουσίασε τα θετικά της δικής του πρότασης, αλλά και τα θετικά σημεία του συμβολαίου που ήδη είχα, και με άφησε να κάνω μια αντικειμενική αξιολόγηση....
  • Δημήτριος Γρίβας (Δικηγόρος - Αθήνα)

    Σύγχρονη ιστοσελίδα, καλή τηλεφωνική επικοινωνία και σωστός γραπτός λόγος.
  • Αθανάσιος Ζέρβας (Καθηγητής Ξένων Γλωσσών - Κόρινθος)

    Ο κ. Ματωνάκης είναι ευγενής, φιλικός, άρτια καταρτισμένος και επαγγελματίας στο χώρο των οικονομικών και ασφαλίσεων, εξυπηρετικότατος, άμεσος στην επαφή του μαζί σου, ταχύτατος στις απαντήσεις του και απόλυτα κατανοητός!! Προσφέρει με πολύ καλή διάθεση τις γνώσεις του, συμμερίζεται τις αγωνίες σου, απαντά με απόλυτη σαφήνεια σε όλες σου τις ερωτήσεις και δεν είναι καθόλου πιεστικός! Δίνει χρόνο και χώρο σε κάθε συνομιλητή του να σκεφτεί και να αποφασίσει ανεπηρέαστος! Είναι άψογος στη συνεργασία μας!
  • test

    Δείτε όλα τα σχόλια

     

    10 σημεία για να επιλέξετε πρόγραμμα υγείας

    Η μεθοδολογία του my advisor ώστε να μπορέσετε να αξιολογήσετε αποτελεσματικά ένα ασφαλιστήριο υγείας.

    Πως επιλέγουμε ασφαλιστικό σύμβουλο

    Δέκα σημεία για να μπορέσετε να κρίνετε εάν ένας ασφαλιστικός σύμβουλος μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της υπηρεσίας.

    Ισόβια και ετήσια συμβόλαια

    Οι ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των δύο τύπων ασφαλιστηρίων υγείας