Διαφορές στην αποζημίωση
Πολλές φορές παρατηρούνται διαφορές μεταξύ των απαιτήσεων των ασφαλισμένων και της αποζημίωσης
Ασφαλιστική εταιρεία: Είναι δεδομένο ότι η κακή εταιρεία εάν θέλει να μειώσει την αποζημίωση θα βρει τρόπο να το κάνει. Αυτό είναι και θέμα όρων που αφήνουν ασάφειες. Η μεγαλύτερη ασάφεια παρατηρείται στις αμοιβές χειρουργών με την μορφή ‘’Συνήθεις και Λογικές’’. Εδώ η εταιρεία νομιμοποιείται να κρίνει αυτή εάν η αμοιβή ενός χειρουργού είναι υψηλή ή όχι και ανάλογα να αποζημιώσει. Και τα κριτήρια μπορεί να ποικίλουν…
Ασφαλιστικός σύμβουλος: Ένα ασφαλιστήριο υγείας περιέχει μεταβλητές (όπως η απαλλαγή, η συμμετοχή, ο πίνακας αμοιβών, το όριο για δωμάτιο και τροφή ) που καθορίζουν το ύψος της αποζημίωσης. Εάν εκείνος δεν ήξερε ή δεν ασχολήθηκε να ενημερώσει σωστά τον πελάτη με νούμερα και παραδείγματα, τότε δυστυχώς ο ασφαλισμένος άλλα περίμενε και άλλα πήρε.
Ασφαλισμένος: Όπως είναι πιθανό κάποιος να σκηνοθετήσει μια νοσηλεία ή ένα ατύχημα, άλλο τόσο πιθανό είναι να ‘’φουσκώσει’’ τα τιμολόγια με τυχόν γνωριμίες του. Και όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, κανείς δεν το παραδέχεται και απλά μένει να δυσφημεί την ασφάλιση στον κύκλο του.